Sunday, August 23, 2009

shopping~ karaoke~ melancong


















okeyyy.. here are my senarai aktiviti apabila kebosanan.. hwahwahwah.. =p...





firtsly, shopping!!!!! with my family or either my frendss... and i'm a bit boross dalam perniagaan nih.. sbb too laa tk dpt kos bussness kot agak yee.. hahahahaaa.. 2nd, karaoke in red box!!! thats the best things to let go all your prob yg bagi beban kepale niiee.... huhuuuu.. my momma and ayah and my sis and the whole family pn gemarkan hobby yg same.. hehee..=p if ade time kekosongan.. kteorg akan ke sane.. menjerit jee laa keje nya... hehee.. =p 3rd., melancong..!!!!! ;)) itu adalah part yg paling disukai... lagi2 if melancong di beach2 or of course luar daripada malaysia.... sape yg tk suke kn?? thats wat im doing if i have much more time.. actually, byk lagi bnde yg our family wat.. tapi itu adalah top 3.. yeah babeyh!! hahahaha...





No comments:

Post a Comment